fejjan

så var det dags, även jag skaffade fejja. mot alla odds! dåligt välkomnande man fick :P höhö!

jag är så trött att jag kan somna i soffan, men det går icke för sig! måste iväg till min man och planera lite stuff, blir kul =) jag är dock lite tveksam till att lämna grisen hemma, han är rätt skärrad. igår ramlade nämligen en tavla ner från väggen helt appropå inget och det vart glas över hela jävla vardagsrummet! kompis vart livrädd och sprang in i sovrummet och gömde sig under sängen och stannade där hela kvällen. han har än idag problem, vägrar gå in i vardagsrummet.. ligger bara på sängen och sover. kunde inte ens locka in honom med torkad kyckling som han älskar. vad göra? jag vart ju rätt chockad själv iofs igår, tror liksom det spökar här..


somebody save me!!



/Pärlan

Kommentarer
Postat av: malin

Hej! Ladda upp din outfit du har på dig idag och hjälp till att släcka törsten hos miljoner barn!

Läs mer på min blogg!

<3



2010-12-08 @ 21:17:04
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/
Postat av: blir fett med moder jord!:) puss

blir fett med moder jord! ta hand om kompis:) puss

2010-12-15 @ 00:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0