meningslösa måndag

shalom! jag överlevde gårdagens filmtittande, tack å lov! överlevde även birsta en dag som denna, gaah! kände mig verkligen missorienterad där när jag och syrran irra runt som fan över hela birsta för att hitta kjell&co, sen ringde jag mami som sa att det är ju innuti birstacity, smart tjejer! tillslut hittade vi iaf...

sitter nu och försöker komma på sätt att bli rik snabbt på, det går dåligt. känns som att min hjärna inte hänger med på vintern, lever liksom bara på sommaren. på tal om sommar längtar ja som fan! vill supa och svina med sniper och åka på massa rockfestivaler.. undrar vilka det blir nästa år? hmm.. klurigt! men nu blire fan chilla lite under fläkten, hej!




btw, jag  har fått en admin här på bloggen:


...kompis såklart! (html-expert) gillar att vi hjälps åt i vår familj =)





bangkok shocks.



/Pärlan

Kommentarer
Postat av: Aiiiinaaa

HEEEEEEEEEJ LINDA!!!

Och kompis!

Saknar dig!

2010-12-06 @ 22:15:51
URL: http://ainaiexil.blogg.se/
Postat av: kicki

gillar hur chill kompis är på den där bilden! :D HAHA! <3

2010-12-07 @ 19:50:05
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: josef fritzl

han e chill han, kompis! puss

2010-12-16 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0