snus

jag har börjat snusa. planen är att skära ner på rökningen, vi får väl se hur det går.. men det känns ok!
kan komma att behöva lite stöttning, kompisar? =D

igår vare julbord med jobbet, fläsk fläsk!! och idag har jag bakat lussebullar åt min febriga syster, jag gjorde fina bullar och hon gjorde snoppar. mami tyckte vi var omogna och kallade oss snoppungar och sa att vi var 8 år.  vi är iofs 8 år, mammor har ju liksom alltid rätt. sen kom papi och stoppa bulldeg i näsan så det som ut som en rejäl snorlobba, känns liksom som den här åttaåringsmentaliteten vi har, är genetisk...


menmen! nu blire janis också ska jag dona mattan lite, ska försöka att inte sy mig i fingrarna idag =D

stickåbrinn..




/Pärlan

Kommentarer
Postat av: sniper

Jag kan joina din familj lite på distans. Känner mig också som 8 år!

2010-12-06 @ 15:26:02
URL: http://sofiasniper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0