fredagsmys <3

Igår vare fredagsmys med lilli, josip och kicki i bos, jag åt så jag inte behöver äta mer denna helg, haha! Kompis vart förstås sur när jag kom hem över att jag vart borta en hel fredagkväll…

Idag har jag haft första sovmorgonen på två veckor, score!  Vaknade tolv och behövde fan tända lyset, kul liv! Vill gå i ide den här vintern, det vill jag iofs varje vinter. Ibland funderar jag hur det vore att vara en björn. Äta upp sig under sommaren, sova igenom hela vintern och vakna slimfit till våren, hur chill vore inte det?  Jäjä…

Kvällen till ära blir det 12-timmars på pipen med Tovis =) blir nog fun! 

Imorrn drar jag till Sala och ser Leslie West & Mountain, det blir grejer det. Bil, hotell, konsert.. I love!

  

/Pärlan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0