mitt liv..

..håller på att ta slut, detta kan bli en väldigt kortlivad blogg.
vaknade som vanligt imorse av att kompis bet mig i handlederna, tror han försöker döda mig med flit. förstår inte, jag föder honom, tar rätt på hans bajs, gosar och leker med honom.. vad med kräver katta?

jäjä, dagen i övrigt.. jobb, jobb, jobb. dunkat gamgötta på youtube, min bästa vän på jobbet.
lite garnshoppning med syrran (jag har nu stamkundskort på garnaffärn, LOL), solning, bakning och nu är min man här och myser, jag är glad =)

imöra blire syjunta med tjejerna, julia ska lära mig att göra en matta!




dagens överlevnadstips: skaffa ej en överviktig, mordlysten katt.




/Pärlan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0