ROCKLAND..



...i sala var ju något väldigt speciellt, en gammal byggnad vid gruvan där man gjort en rockklubb. hur coolt somhelst! och mountain gjorde ett kanongig! var så jävla kung!!! jag var väl en av tre under 50 där iofs, men vad gör man inte för fett bra röck? det håller än... och skönaste bassisten, rev jones, bodde ju på vårt hotell såklart!


menmen, back to vardag! köpte en påse torkad kyckling till kompis idag, han vart tokig i det, hittar den vart jag än gömmer den och river halva köket på köpet! I love! 
sån tur jag har som har vänner som vill äta med mig utan att riva mitt kök! mysig kväll på drakhuset med kicki, lilla ägget och josip today =) imorrn blire syjunta som vanligt! hoppas jag får iordning på saker å ting då.



jag längtar efter alla barna som bara är så långt borta, kan ni inte komma hem snart?? vi kan hoppa i sängen, röka fredspipa och hjälpa moder jord önska fred!



..nu måste ja sova snart å, gammal man börjar bli. inte långt kvar till en till ångestladdad födelsedag ;P





/Pärlan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0