nyrakade ben, nylonstrumpor och läppstift..

..betydde dejt på 90-talet. vad betyder det idag?



..det är liksom sånt jag funderar över på dagarna. friskt? nej, men ändå ok?

well well, I work all nite and sleep all day. eller är det kanske tvärtom? jag är så sjukt trött i huvet nu, önskar någon kunde stoppa in lite energi i hjärnan. eller kanske jag bara ska lägga mig så det bllir imorrn snart! längtar! blir sushilunch med barna som jag längtat så otroligt efter<3 dagen avslutas med afterwork! sen på natten kommer sniper och axl och på fredag tycker jag dom ska hjälpa mig att fixa nya soffan! shihooo!

idag fick jag låna ett strykjärn av mami, det är inte ofta jag stryker vill ja lova. och prylgalen som hon är så hade hon självklart med en stor jävla tupp i svart som hon köpt till mig. hon tycker jämt jag har för lite påsk/julpynt? måste man liksom ha det? jag tackade och tog emot, vad skulle ja göra? :P hon är ju så go! sen fick jag påskägg av farmor & farfar... tandborstar, tuggummi och mörk choklad (som farfar älskar). det är vad jag kallar ett smaskigt påskägg det! min man vart lite ledsen så nu stack han iväg för att köpa gotta. detta förjävliga sockerbehov man har alltså! såklart vare massa godis på jobbet idag med, det är farligt. man bara äter och äter, sen blir man sockerhög, sen mår man illa. kan inte vara hälsosamt detta!


fast som jag så fint talade om för mina kollegor idag, varför vara hälsosam? allla får cancer ändå!
oavsett om man levt hårt eller sunt, så bara är det. tyvärr, det suger!



Dagens Dunk: Motörhead - Bomber





/Pärlan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0