vissa mornar..

..vill man verkligen inte gå upp och springa till jobbet.
idag är en sån dag. jag hade helst gärna legat kvar i sängen med dessa gossar:





men vad vore väl livet om man inte hade något att längta efter?
jag längtar tills påsk för då kommer alla barna hem och då blire megamys! och lite vin förstås =)
det enda barnet jag måste efterlysa är jonte aka Kebab, vart är du kära vän?? fred. kom hem.


ringde mormor på vägen hem från jobbet, det tar normalt 7 min att gå. vi pratade i 33 min. jag älskar mormor! hennes frissas ungar väntar trillingar och det är nära nu! sen fick jag veta att bigge (grannens katt) har fått vara ute för första gången i bos. hon har som ALLTID mycket att berätta! tanten fick lilla-jettan lagad gratis, hon har god hand med mekaniker alltså! också har snål-signe (andra grannen, svartsjuk) dött på köpet, känns inte som någon större förlust, men hon gick bort till jul sa mormor så nu vet man det. om nån känner sig ensam och vill ha någon att prata med så fråga bara så skickar jag mormors nummer =) 



Dagens observation: jag tror F är mer tänd på starcraft än mig......


Dagens Dunk: West, Bruce & Laing - the doctor.




/Pärlan

Kommentarer
Postat av: sofiasniper

ja jonte! vars är du?!

2011-04-15 @ 09:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0