livet utan mobil. dag 3.

japp! så är det! jag har i väntan på en ny mobil lyckats tappa min gamla ner för en balkong.
balkongen unders inneboende har inte vart hemma på hela helgen. vad göra?
jag har nu i 3 dygn lärt mig leva ganska analogt. hoppas varje dag att den nya telefonen ska komma... men så inser jag att jag lyckats kryssa i "sms-avisering" i beställningen. vilket innebär att jag aldrig kommer få den där förbannade avin :P hahaha! jag är så lyckad!


håller dock på att bli lite tokig nu.. SKYPE ANYONE????





/Pärlan

Kommentarer
Postat av: fia

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH bästa idag HAHAHHAHAHAHA love ya

2011-05-16 @ 19:54:14
URL: http://sofiasniper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0