walkabout

jävlarimej vad tiden går fort!! önskar jag kunde köpa lite mer tid. nån som har nåt bra tips vart man kan köpa det? gärna till rimlig kostnad också om det inte är för mycket att begära..

wellwell, nya jobbet går bra och jag har fått supertrevliga kollegor så det är känon! såklart startade det hela med en stegräknartävling och jag måste ju liksom vinna... (mitt lag leder)
så nu är man ute och går som en jävla tok. går och går och går. men det är kul! iaf när man får sällis av malin och tovis <3 så snart blir man fit å! med GI och allt!

måste btw GRATULERA Sniper som fått jobb =)  och självklart Julia med, som fått ett stort upppdrag =)


(Dagens Fråga: kan man avguda någon så mycket att man vill äta dennes avföring?
..jag börjar nämligen misstänka lilli för att ta för sig lite här och där!)



i helgen blire vinkväll och mys och grill och arbete och allt möjligt kul, också kommer min nya tele imorrn <3



nu blire edgar winter och städing, hej!




Dagens Dunk: Edgar Winter Group - Freeride


/Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0