spännande möte

idag har jag vart på möte/middag på allstar med rotaract. oj så trevligt och spännande! =)
förhoppningsvis kan jag hjälpa till med alla deras projekt och få liv i mina idéer.


dock finns så mycket att göra just nu.. och helgerna tar snart slut. börjar jag känna lite julstress tro?

well well dagen har för övrigt spenderats med tom petty (i mina öran iaf) trevligt!!

nu väntar:
-träna
-se DH
-måla
-ta fram utkast till sånghäfte till julfesten på firman
-lägga ut saker på tradera
-bada
-se film

eller ja se film kan jag nog glömma, bada också. i övrigt kanske jag hinner sova ett par timmar i natt.

hinner jag får jag ge katten mat. men helst ska han banta. fett djur!



/Pärlan

Kommentarer
Postat av: Tove

Kul att du kom! Vi får dra ihop ett möte till snart. Jag var på Rotarylunch igår och träffade "de vuxna". Det var lika trevligt. I helgen ska jag hjälpa till att informera om ungdomsutbytet med Richie. Har bjudit in mimerelever och skvaderbarn. Känner du någon i åldern 15-19 som kan vara intresserad av pizza och utbytessnack?

2011-12-01 @ 20:16:07
URL: http://ensallsyntfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0