En gång e ingen gång sa apan på min axel och sjöng en sång..

Jag saknar Dunder.. Åh vad jag saknar dunder! Och mig själv! Jag saknar mig själv. Jag saknar all musik och alla fester och alla festivaler och allt jag älskade. Vad hände? Blev jag vuxen? Jag vill inte det.. Nu är jag för upptagen, för lat, har absolut för tung last att bära för att orka åka på festival. Maaah! Vad göra? Behöver pepp, pepp och sprit och musik! Vad hände med min musik? Som jag gjorde? Poff, borta! Vad hände med turnéerna vi for på.. Jag saknar, jag saknar, jag saknar!!!!!!!! Måste rycka upp mig själv. Förlora last så jag kan bli mig själv igen! Det är min tid nu! Min tid! Behöver bara någon som drar i mig, lite hårdare än vanligt! Bort med skräp och in med leken och livets idé <3

 

Dagens Dunk: Stones – Crushed Pearl

 

/Pärlan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0