Märkligt sa jag...

När jag nästan svimmade idag på jobbet! Vart helt sjukt yr och fick lägga mig på golvet. Söta Bella kom med kakor och päron till mig, tur jag har sånna fina kollegor! Det var lite otäckt, kände inte igen ”den” yrselkänslan.. Efter lunch fick jag lägga mig i vilorummet och sova en timme. Jävla skumt att jag blev så virrig. Menmen, inte så mycket att göra åt, blev ju piggare sen! Tror dock att jag skippar träningen idag, pallar inte va yr på gymmet och pinsamt om man svimmar, hahahaha!

Ikväll blir middag på Ågläntan och då vill jag ju vara pigg! Vi ska käka upp presentkortet jag, Julia, Aina, Lilli och Frepps vann förra onsdagen =)

Frepps är det nya btw, Julias påhitt. Vad ska man säja? Min man har många namn:

-min man
-karln
-freppa
-frepps
-älsk
-dowwe
-F
-Fredde

..och säkert många fler!
Sackarn… :P

 Igår var jag dock ute på en härlig promenad och vart så inspirerad att jag lyckades skriva en låt så fort jag kom hem. Det var skoj som fan!

 

Men! Nu är det faktiskt fruktstund!

/Pärlan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0