som helgen ska va!

Åh vilken helg! En härlig helg, som helgen ska vara! Kom hem i fredags och tog en öl på ballen med min älsk, följt av god mat..vi somnade båda innan elva haha! På lördagen släpade Aina med mig på ett PUMPpass på golds kl. 10, fy fan! Känner mig fortfarande orörlig! Kunde inte ens sätta mig på toa i söndags utan att skrika av smärta från den ljuva träningsvärken! På lördagkvällen var Susanne & Jonas hos oss och käkade. Supergod mat hade Fredde gjort! Vinet flödade och det blev en sen kväll =)

Har även under helgen skrapat ihop lite vuxenpoäng:
-tvättat bilen (in- och utvändigt)
-parmiddag
-bytt däck på bilen

Åh så jobbigt det va, men nu är röda faran snayggast i stan igen :P haha!

Igår var vi hos Freddes mamma och plockade nässlor. Dom var små men stacks som fan ändå! Fast det var det värt! Vi gjorde supergod nässelsoppa, så här fin vart den:

 

 

Tyvärr så kan ju aldrig något vara bra utan att tok medföljer. Nån jävla galning har knivhuggit Sus bror som ligger på sjukhuset nu…Fy fan! Fattar inte hur man kan göra så! Livet är bra orättvist! Mina tankar går nu bara på min älskade vän och hennes bror och familj <3 hoppas allt blir bra!

 

Peace

/Pärlan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0