VÄRLDEN KALLAR

Världen kallar på mig. Jag vill ut och resa! Efter en mysig lunch med Aina och Sanna igår insåg vi att vi måste åka till Amsterdam, eller Berlin. Ska bli skoj! =) Har redan kikat på lite resor i augusti. Men först bär det av till Cypern! Om dryga två veckor sticker jag och morsan och göttar oss i sol och all-inclusive-bar! Love it! Saknar solen så sjukt nu! Och saknar Sniper förstås. Vi borde fara, hon och jag! Som Stig H och Ole :P Jag vet att hon vill! <3

Men i väntans tider sitter jag och klunkar kaffe som en idiot! Har även gjort lite målningar till min lillasyster, här kommer en liten bild in the making:
 

Kommer fler bilder på resultatet later on!

Nu måste jag smyga ifrån och blorra lite! Hekkahej!

 

/Pärlan


Kommentarer
Postat av: marie

har köpt tippex idag! sen köpte jag även vit färg så jag kan måla om bl.a mormors guldspegel, tror du hon blir sur?

2012-04-24 @ 16:02:19
Postat av: sniper

MEN! jag vill ju till berlin!! min syster bor ju där

2012-04-25 @ 18:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0